Mis Listas de Música
      Entrar
      9 Teen 90 Nine

      9 Teen 90 Nine

      Limp Bizkit

      Album: Significant Other

      Escuchar lo mejor de la musica de Limp Bizkit

      Limp Bizkit - 9 Teen 90 Nine Música y Letra

      Fame you're claimin' is the top of the world. 
      This stage I'm claimin' is the top of the world. 
      Love I'm feelin when you people connect 
      and if you're out in the crowd you're gettin' more than respect. 
      If you're wondering 
      I got plenty of flows. 
      I'm makin' plenty of friends 
      and many are foes,
      but as the audience grows 
      security knows 
      stoppin' me now is kinda serious. 
      No use in dreadin' 
      what they call Armageddon. 
      I think we made it through the slump. 
      But who really cares where we're headin' 
      cuz now you mutherfuckers got a reason to jump!! 
      
      So lets make somethin' out of it. 
      This way we can all relate. 
      Worldwide we collide. 
      This is how we communicate. 
      So lets make somethin' out of it. 
      Whoever thought we would see the day. 
      I cant believe we did it. 
      So lets drift away. 
      Hate, 
      a feelin' I don't really get. 
      And hate can get you in some serious shit. 
      Time is somethin' 
      that may change me, 
      but I cant time so fuck it. 
      ive been stumblin' 
      through these thoughts 
      and I thought the fact that I could be delirious. 
      but as the audience grows
      security knows
      stoppin me now is kinda serious
      No use in dreadin' 
      what they call Armageddon. 
      I think we made it through the slump.
      But who really cares where we're headin'
      cuz now you motherfuckers got a reason to jump!! 
      
      So lets make somethin' out of it. 
      This way we can all relate. 
      Worldwide we collide. 
      This is how we communicate. 
      So lets make somethin' out of it. 
      Whoever thought we would see the day. 
      I cant believe we did it. 
      So lets drift away. 
      Hate, 
      a feelin' I don't really get. 
      And hate can get you in some serious shit. 
      Time is somethin' 
      that may change me, 
      but I cant time so fuck it. 
      ive been stumblin' 
      through these thoughts 
      and I thought the fact that I could be delirious. 
      but as the audience grows
      security knows
      stoppin me now is kinda serious
      No use in dreadin' 
      what they call Armageddon. 
      I think we made it through the slump.
      But who really cares where we're headin'
      cuz now you motherfuckers got a reason to jump!! 
      
      So lets make somethin' out of it. 
      This way we can all relate. 
      Worldwide we collide. 
      This is how we communicate. 
      So lets make somethin' out of it. 
      Whoever thought we would see the day. 
      I cant believe we did it. 
      So lets drift away. 
      We see good things change 
      and good things go away.
      We see good things waste 
      and we taste the pain. 
      What we need is 
      a place to escape from today. 
      Right? 
      what we need is 
      a place to escape from today!! 
      right?!...
      Bring it on..
      you wanna be down with the G shock!! 
      fuck the glam rock!!
      assed out like ken shamrock 
      MC's detest me, 
      wanna chest to chest me, 
      but I aint all about that. 
      You gotta be down with the G shock!! 
      fuck the glam rock!! 
      assed out like ken shamrock!! 
      MC's detest me, 
      wanna chest to chest me, 
      but you don't want none of that 
      where we at?!
      Don't stop!! its 9 teen 90 nine!! [2x]

      Limp Bizkit - 9 Teen 90 Nine Música y Letra

      ARTISTAS RELACIONADOS


      VIDEO

      TOP ARTISTAS

      Letra de la Canción

      Cerrar
      songartist

        Ingresa con tu cuenta de:

        Cerrar
        Continuar